och försöka gå vidare.

okej jag börjar igen, men bara när jag har lust! typ som nu!!
Jag ska försöka fixa bloggen någon dag fram över den ska bli lite mysig, inte lika hotfull och jobbig som nu, ska vara som att krypa in i en mysig liten låda! Men det ska jag fixa sen. Jag kommer nog även att börja spela in snart när jag sjunger och det kommer nog att komma ut här eller kanske här vet inte än får se! Men som sagt så är det här bara fammel och jag har ingen aning alls, jag hatar ju att blogga, men det kan väl vara lite kul sådär ibland.Jag har fått gitarr fingrar, det gör ont, men jag älskar min baby gitarr så det gör inte någonting alls. Jag ville bara dela med mig av denna information och visa hur jag ser ut idag, för det är ju så himla trevligt att veta det. right?
tjolllaheeej!!
Albin Gromer – Gå vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0