And i'm giving all my love to this world.

Acoustic skönt att vakna med och till!
Godmorgon mina fina, och fula såklart!
Igår hade jag en helvetesdag så jag kände inte för att skriva någonting, men nu är jag on igen! mår som en gud, jag vet inte varför men jag orkade upp ur sängen lätt som en plätt och det känns som att dagen kommer bli bra! Just nu har inte jag så mycket att göra, så jag funderar på att antingen göra en spotify lisa eller så ska jag spela lite gitarr, I don know yet! men vad jag vet är att idag ska jag repa och jag ska sjunga som en gud! (önska mig lycka till!). och en till sak jag vet är just precis NU går livet bra!!

Kommentarer
Postat av: Sonya

Snygg tjej, snygg byxdress

2011-08-24 @ 20:32:46
URL: http://sonyasammarco.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0